2016. július 31., vasárnap

Hangyák a gatyában, azaz a lakásban

Lassan egy éve "küzdök a hangyákkal. 3. emeleti belvárosi lakás és a hangyák köszönik szépen jól érzik magukat. Egyszer befújtam őket valami nagyon büdös vegyszerrel, amitől én nem bírtam megmaradni a lakásban. Majd vettem a dm-ben kapható - talán saját márkás - hangyacsapdákat, ami csökkentette ugyan a hangyák számát, de egyhamar újra megjelentek és vígan meneteltek. Egy idő után megbékéltem velük és a sorsommal, hogy én már csak ilyen hangyás maradok, amíg itt lakom.
Míg nem egy napon, amikor letettem a laptopom a földre a laptoptartóval együtt, majd másnap feltettem az ágyra, hogy megnézzem mi újság az éterben, egyszer csak hangyákra lettem figyelmes a klaviatúrámon... Ezek meg mit képzelnek - gondoltam magamban - és lepöcköltem őket. Majd jött még egy és még egy és még egy...
Mi a fene... Ez aztán már nem tréfa. Felemeltem a gépet és sokkolt, amit láttam. Kész kis miniboly volt a laptop alatt... Most aztán betelt a pohár. Már akkor kezdett elegem lenni, amikor alvás közben rám mászott egy-egy szemtelen egyed és szanaszéjjel csíptek. Na de, hogy a laptopommal is "kikezdjenek", azt már nem tűröm tovább.
Első kétségbeesésemben porszívó, felmosás. Tudtam, hogy nem segít, de egy csöppet jobban éreztem tőle magam. Elkezdtem a bio Frosch felmosóvegyszerem hibáztatni. Biztos amiatt élnek ilyen vígan ezek a kis dögök. Aztán persze nem valószínű, de kell valami magyarázat, ok és okozat a létezésükre.
Utána Facebookos segítet kértem a barátaimtól.
Volt, aki azt javasolta a célterületet locsoljam körbe ecettel, mert azt nem bírják. Igen ám, de az egész nagyszoba célterület, és nem igen láttam, hogy hova vonulnak vissza, ezért felmostam ecetes vízzel az egész lakást. Azok a hangyák, amik a felmosófej útjába kerültek el is pusztultak, na de a többi körülbelül pofánröhögött. Másnap gyorsan elmentem a dm-be és vettem új hangyacsapdákat. Egyből két félét. Valamelyik majd csak használni fog alapon. Mindegyiket kihelyeztem és elkezdtem figyelni őket.
Ez a Protect combi hangyaírtó csalétek jó csemegének bizonyult. Hosszú tömött sorokban jöttek és vitték a bolyba - most már tudom hol van! vagyis sejtem - remélem a királynő jól lakott vele és a kis alattvalói is. Miután ezzel nagyjából jól laktak - kaptak a konyhában és a nagyszobában is belőle - felfedezték a másik nyalánkságot is.
Úgy tűnik ez volt a desszert számukra. A kihelyezés két napja történt, a desszertet tegnap fogyasztották jóízűen, ma egyelőre nem találkoztam még hangyával! Nem akarom elkiabálni, de ha megszabadultam tőlük, valahogy mindenképpen meg fogom ünnepelni.
Mondjuk egy alapos és kiadós felmosással!!!!

A hangya nem játék. Csíp, mar, és csikizi az ember bőrét. Amíg egy-egy kóbor jószág véletlenül betéved a lakásba, addig nem bántom őket, na de amikor már kikezdenek a laptopommal...
Ugye, hogy igazam van?!

Ha még ez se lett volna elég nekik, akkor többek tanácsára kipróbáltam volna a Bio killt. Biztos, ami biztos be fogok szerezni belőle, mert soha nem lehet tudni... 

Ti mit tesztek hangyák ellen? Mi bizonyult tartós megoldásnak?

És végül fogadjatok egy vidám hangya labirintust ;)
Játékra fel! :D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése